დღის წესრიგი:
1. გამეორება
2. მოსწავლის ;პრეზენტაცია
3. შეფასებები
4. ბლოგზე მუშაობა
5. რეფლექსია მოდული
სასწავლო ნიმუშების შექმნა მთავარი კითხვა
• როგორ უნდა გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად, სწავლების პროცესის ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა სწავლის შეფასების მიზნით?
მოდულის საკვანძო კითხვები:
• რამდენად დამეხმარება მოსწავლის ნაშრომის ნიმუშის შექმნა პროექტის ფარგლებში ჩემი მოლოდინების გამოკვეთასა და სასწავლო პროცესის დაგეგმვაში?
• პროექტებზე მუშაობისას როგორ უზრუნველვყო მოსწავლეთა მიერ სასწავლო მიზნების მიღწევა?
ამოცანები მოდულის ფარგლებში მონაწილეები:
•ერთმანეთს გაუზიარებენ იდეებს პროექტებში ინტერნეტის გამოყენების შესახებ •განიხილავენ მოსწავლეთა მიერ ინტერნეტის უსაფრთხოდ და პასუხისმგებლობით გამოყენების გზებს
•შექმნიან და შეაფასებენ მოსწავლეთა ნაშრომების სავარაუდო ნიმუშებს: პრეზენტაციებს, პუბლიკაციებს, ვიკის და ბლოგებს. •პროექტის გეგმებში შეიტანენ საჭირო ცვლილებებს
•გააკეთებენ რეფლექსიას ინსტრუმენტები
•ტექსტური რედაქტორი
1. გამეორება
2. მოსწავლის ;პრეზენტაცია
3. შეფასებები
4. ბლოგზე მუშაობა
5. რეფლექსია მოდული
სასწავლო ნიმუშების შექმნა მთავარი კითხვა
• როგორ უნდა გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად, სწავლების პროცესის ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა სწავლის შეფასების მიზნით?
მოდულის საკვანძო კითხვები:
• რამდენად დამეხმარება მოსწავლის ნაშრომის ნიმუშის შექმნა პროექტის ფარგლებში ჩემი მოლოდინების გამოკვეთასა და სასწავლო პროცესის დაგეგმვაში?
• პროექტებზე მუშაობისას როგორ უზრუნველვყო მოსწავლეთა მიერ სასწავლო მიზნების მიღწევა?
ამოცანები მოდულის ფარგლებში მონაწილეები:
•ერთმანეთს გაუზიარებენ იდეებს პროექტებში ინტერნეტის გამოყენების შესახებ •განიხილავენ მოსწავლეთა მიერ ინტერნეტის უსაფრთხოდ და პასუხისმგებლობით გამოყენების გზებს
•შექმნიან და შეაფასებენ მოსწავლეთა ნაშრომების სავარაუდო ნიმუშებს: პრეზენტაციებს, პუბლიკაციებს, ვიკის და ბლოგებს. •პროექტის გეგმებში შეიტანენ საჭირო ცვლილებებს
•გააკეთებენ რეფლექსიას ინსტრუმენტები
•ტექსტური რედაქტორი
No comments:
Post a Comment